SEAT Klubas: Diskusijos / Jūsų SEAT Blog'as / LEON MK1 TOP SPORT
Naujienos    Forumas    Klubas    Susitikimai    Galerija    Video    Automobiliai    Istorija    Autosalonai    Siuntiniai    Paieska    Kontaktai
     

 

     
Vardas:       
Slaptažodis:
Prisiminti
  

 
 

Šiuo metu naršo:
svečių: 13, narių: 0 ...


Daugiausia: 147 (n: 0, s: 147) - Kov 13 : 10:34
Nariai: 2474. Naujausias: lordas

 

Diskusijos

SEAT Klubas :: Diskusijos :: Klubas :: Jūsų SEAT Blog'as
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
LEON MK1 TOP SPORT
Eiti į puslapį   <<        >>  
Moderatoriai: Robertuxas, zoomas
Autorius Pranešimas
kirwis
An, 2014 Bal 08, 17:51

Užsiregistravęs dalyvis #3552
Prisijungta: An, 2013 Spa 29, 07:57
Apskritis: Vilnius
Pranešimų: 288
ir tu tiki ka tau pasake? seip kiekviena masina programuojasi individualiai. nes kiekvienas motoras skirtingai pavarges yra.nu ir kas is to kad tau taip uz chipavo? seip galingas nuo vimotos atsiskyre po tokiu bajeriu kaip stampofkiu irasymo (visiem ta pati programa nors motorai pavarge skirtingai)

o kad bmw e46 slegi sukele iki 1,7bar tai gales tuoj masina tempt i servisa nes tiek standartine turbina negali dirbt prie tokio slegio. gamykliskai turbai fuel cut buna pasiekus 1,5bar.
Į viršų
magaizeris
An, 2014 Bal 08, 17:57

Užsiregistravęs dalyvis #1948
Prisijungta: Sk, 2010 Rgp 08, 22:57
Apskritis: Panevėžys
Pranešimų: 3553
Jis turėjo omeny, kad tau darė programą tuos 170ag, bet tai nereiškia, kad juos visus ir pasiekia dabar. Svarbu tau gerai

VAG Broliai Lietuva - Oficialus Klubas
Klubo nuoroda
Į viršų
Tinklalapis
Marius FR
An, 2014 Bal 08, 18:23
Užsiregistravęs dalyvis #3373
Prisijungta: Št, 2013 Bir 08, 09:54
Apskritis: Panevėžys
Pranešimų: 44
ta bmw cipavo 1nsane, o turbina neorginali . viskas ten jam zjbs, o kaip jus isivaizduojat ta variklio nusidevejima? pasijungi kompa ir matai sankaba 70 proc, purkstukai 80 proc, siurblys 90 proc????? taip nera.... viska pasako rida ir deagnostika....faktas ,kad tokiem patiem motoram, tokiam paciam kebule, tos programos skiriasi minimaliai... kai yra dedamos hibridines turbinos, interkuleriai , plundzeriai, purkstukai, ismetimaidaromi, viduriai keiciami, tai taip, ta programa netiks, bet jei motoras tvarkingas standartinis , niekur bedu nera, tai ir ta programa beveik nesiskiria, cia butu kvaila galvot kad 2 masinom ,su tokiais paciais varikliais, tam paciam kebule bus visiskai skirtingos programos. sudeda ta programa, pratestini, ir tada dar ja koreaguoji, kad nebutu lago didelio, turbina nepus daugiau slegio, nei yra uzduota. Kirwi gi mokaisi vgtu DDD

jei klystu taisykit. nesu programuotojas:) nieko as nenoriu irodynet cia, zinau kam cipavo kedainiuose, per puse val padare programa ikele, pravaziavo, viskas zjbs ir fsio. dziaugiasi zmogus ir problemos is to nedaro. nezinau, nutrinsiu tuos skaiciukus, jei jau taip akis bado, nes jie tik pasako kiek mazdaug yra galios....

o kad bmw e46 slegi sukele iki 1,7bar tai gales tuoj masina tempt i servisa nes tiek standartine turbina negali dirbt prie tokio slegio. gamykliskai turbai fuel cut buna pasiekus 1,5bar.

standartine laiko kuo puikiausiai 1.5baro ,tai hibridine, 1.7 tikrai laikys.
Į viršų
Marius FR
An, 2014 Bal 08, 18:27
Užsiregistravęs dalyvis #3373
Prisijungta: Št, 2013 Bir 08, 09:54
Apskritis: Panevėžys
Pranešimų: 44

magaizeris rašė ...

Jis turėjo omeny, kad tau darė programą tuos 170ag, bet tai nereiškia, kad juos visus ir pasiekia dabar. Svarbu tau gerai

nors vienas suprato!!! perdavime vyksta nuostoliai, uzvaryk kad ir nauja masina, galia variklio ir i ratus skirsis, negi tiek sunku suprast?
Į viršų
kirwis
An, 2014 Bal 08, 19:48

Užsiregistravęs dalyvis #3552
Prisijungta: An, 2013 Spa 29, 07:57
Apskritis: Vilnius
Pranešimų: 288
Marius FR rašė ...

ta bmw cipavo 1nsane, o turbina neorginali . viskas ten jam zjbs, o kaip jus isivaizduojat ta variklio nusidevejima? pasijungi kompa ir matai sankaba 70 proc, purkstukai 80 proc, siurblys 90 proc????? taip nera.... viska pasako rida ir deagnostika....faktas ,kad tokiem patiem motoram, tokiam paciam kebule, tos programos skiriasi minimaliai... kai yra dedamos hibridines turbinos, interkuleriai , plundzeriai, purkstukai, ismetimaidaromi, viduriai keiciami, tai taip, ta programa netiks, bet jei motoras tvarkingas standartinis , niekur bedu nera, tai ir ta programa beveik nesiskiria, cia butu kvaila galvot kad 2 masinom ,su tokiais paciais varikliais, tam paciam kebule bus visiskai skirtingos programos. sudeda ta programa, pratestini, ir tada dar ja koreaguoji, kad nebutu lago didelio, turbina nepus daugiau slegio, nei yra uzduota. Kirwi gi mokaisi vgtu DDD

jei klystu taisykit. nesu programuotojas:) nieko as nenoriu irodynet cia, zinau kam cipavo kedainiuose, per puse val padare programa ikele, pravaziavo, viskas zjbs ir fsio. dziaugiasi zmogus ir problemos is to nedaro. nezinau, nutrinsiu tuos skaiciukus, jei jau taip akis bado, nes jie tik pasako kiek mazdaug yra galios....

o kad bmw e46 slegi sukele iki 1,7bar tai gales tuoj masina tempt i servisa nes tiek standartine turbina negali dirbt prie tokio slegio. gamykliskai turbai fuel cut buna pasiekus 1,5bar.

standartine laiko kuo puikiausiai 1.5baro ,tai hibridine, 1.7 tikrai laikys.


tikra variklio bukle nevisada ir per diagnostika pamatysi.mates neviena masina uzlinkusia po chip tuningo. ir dazniausia savininkas medis kazkoks. daug kas priklauso kas per programuotojas.jei rankos kreivos tai niekas nepades.pavyzdys kuri galiu pateikt kad po galingas chip tuning vienas bmw su m57 motoru atsuko ant stendo 152kw(stock 142kw) o traukos nebuvo ir dumo juodo daug. poto buvo nuvaryta kitur ir po programos perdarymo 165kw.ir po siai dienai dar sitas bmw vaziuoja.o galingas chip tuning tai lietuvoj bando tik smukusi varda prikelt ir tiek. realiai yra tik akiu dumimas kad va pas tave tiek bus kw ir nm , nors dazniausia tiek ir nera.ir as sneku apie stock motoro remapa.kur jau kitos modifikacijos tai ir kita sneka apie programavima. dazniausia kas vazineja ne su stock tai supranta kas kaip veikia ir su tokiais zmonem nebuna diskusiju apie chip tuninga. ten buna kitos diskusijos: su kokiom vazem veleneli imt jei noriu to ir to nes sudeda tas ir tas.

vgtu mokaus kas nesusija su auto.
Į viršų
Marius FR
An, 2014 Bal 08, 19:55
Užsiregistravęs dalyvis #3373
Prisijungta: Št, 2013 Bir 08, 09:54
Apskritis: Panevėžys
Pranešimų: 44
nu tai taip,kai motoras darytas yra, tai ir zymiai daugiau reaguliavimo , bet stockiniam motorui tai tvarkingam.... nesiginciuju, bus proga prasuksiu ant stendo ir bus aisku, bet as pats jauciu kaip pasikeite darbas, kada uzpucia turbina ir t.t.
Į viršų
apriliano
An, 2014 Bal 08, 20:01
Užsiregistravęs dalyvis #3750
Prisijungta: Sk, 2014 Kov 23, 13:32
Apskritis: Marijampolė
Pranešimų: 40
pasijungus kompa matai realus parametrus , kiek purkstukai tiekia kuro , kaip turbina pucia ir t.t pagal tai ir sprendzia visu reikalingu daliu bukle sankabu niekas nemato. ir ivertindami bukle cipuoja po to , o galingas paima ikelia chipa , kuri galetum pats isikelt , tau tik reikia failo o vimotoj padaro individualiai kiekvienai masinai , aisku ten tie cipai labai daug nesiskiria , bet klausyt be stendo apie kiek kw sukele tai cia visiska lempa nes nzn net kiek ju buvo iki to cipo.
Į viršų
Marius FR
An, 2014 Bal 08, 20:12
Užsiregistravęs dalyvis #3373
Prisijungta: Št, 2013 Bir 08, 09:54
Apskritis: Panevėžys
Pranešimų: 44
nu nezinau prie mano akiu viska dare, mano programa editino, laukiau pusantros val kol padarys.parsiunte pakeista, imete, pravaziavau, viskas zjbs.... nesiginciju, baigta tema. prasuks ant stendo ir pasimatys rezultatai kur cia uz ta 50 lt prasuka?
Į viršų
apriliano
An, 2014 Bal 08, 20:58
Užsiregistravęs dalyvis #3750
Prisijungta: Sk, 2014 Kov 23, 13:32
Apskritis: Marijampolė
Pranešimų: 40
kaune tai vimotoj
Į viršų
Magistras
An, 2014 Bal 08, 22:24
Užsiregistravęs dalyvis #3716
Prisijungta: Pr, 2014 Vas 24, 22:24
Apskritis: Kaunas
Pranešimų: 16
visiem patariu pries ir po chipo issimatuot su gps'u skirtingom pavarom prie skirtingu greiciu isibegejima. pvz 3 saiba 40-100 ir pan. tik tada gali vertint ka tau padare be dyno. kas is to jei po chipo kreive bus papas ir staigiai krentantis ant aukstesniu rpm. tokiu atveju pajauciamas tas padidejes sukimas ir psichologinis veiksnys vaidina savo role.
be dyno, matavimu sakyt kad mano masina traukia kaip kad turetu XXXag/nm mazu maziausia naivu
Į viršų
Eiti į puslapį   <<        >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
skaitliukas