SEAT Klubas: Diskusijos / Pamokos / Turbinos valymas nenuėmus (Mr Muscle)
Naujienos    Forumas    Klubas    Susitikimai    Galerija    Video    Automobiliai    Istorija    Autosalonai    Siuntiniai    Paieska    Kontaktai
     

 

     
Vardas:       
Slaptažodis:
Prisiminti
  

 
 

Šiuo metu naršo:
svečių: 10, narių: 0 ...


Daugiausia: 82 (n: 0, s: 82) - Lie 28 : 10:39
Nariai: 2366. Naujausias: Htesiesere

 

Diskusijos

SEAT Klubas :: Diskusijos :: Garažas :: Pamokos
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
Turbinos valymas nenuėmus (Mr Muscle)
Eiti į puslapį       >>  
Moderatoriai: Robertuxas, zoomas
Autorius Pranešimas
magaizeris
Pn, 2013 Rgp 09, 14:22

Užsiregistravęs dalyvis #1948
Prisijungta: Sk, 2010 Rgp 08, 22:57
Apskritis: Panevėžys
Pranešimų: 3553
Sveiki, pristatysiu dar vieną plačiai svetur paplitusia pamoką kaip išvalyti turbiną jos nenuėmus. Realiai ką galiu pasakyti apie šį gidą, tai jog pats išmėginau ir bent jau pakol kas efektu esu patenkintas. Šią pamoką priskirčiau daugiau tinginiams, koks pripažinsiu esu ir pats...

Simptomai: Pats paprasčiausias būdas suprasti jog jūsų turbina stringa nuo viduje susikaupusių suodžių, tai traukos pablogėjimas, dažnas reiškinys kai automobilis daugiau kaip 110-120 km/h nebetraukia. Dar galima pažiūrėti kompiuterio pagalba su VCDS arba tiesiog kas atlieka kompiuterinę diagnostiką. Sulauksite klaidos garantuotai. Tai pat yra dar patikrinimo būdas stebint turbinos aktuatoriaus kojelės darbą. Užvedus variklį reikia numauti / užmauti aktuatoriaus vakuuminę šlangelę, kai numaunate dingsta vakuumas ir spyruoklė aktuatoriaus viduje gražina kojelę atgal, o kai užmaunate vėl pritraukia, tik turėsite įsitikinti, kad kojelė juda ne mažiau kaip 10-12 mm. Iš savo patirties dar vieną būda pastebėjau kaip patikrinti. Numauname vakuumo šlangelę ir judiname kojelę su ranka aukštyn žemyn, jei to padaryti nepavyksta arba juda vos vos nežymiai, geometrija užnešta, nes tvarkingos turbinos kojelę galima drąsiai judinti su pirštais.

Įrankiai kurių mums prireiks: Mr Muscle Oven valomosios putos, kurios turi ilgo veikimo poveikį, galvučių komplekto, atsuktuvų komplekto, šešiakampių komplekto. Žinomą čia jau įrankiai pagal save...



Gedimo šalinimas: Šis gidas labai praverčia tada kai dar tik pradžia galima sakyti geometrijos strigimo, nors esu girdėjęs, kad puikiai veikia ir rimčiau užneštai turbinos geometrijai. Priminsiu jog šį gidą esu pats išmėginęs, pašalinių poveikių neatsirado ir nemanau kad galėtų, kaip tik mašinos trauka atsigavo, tačiau žinoma sutinku čia ne tas pats kas išėmus turbina ją nuosekliai išvalyti, bet tiesiog patogu ir greita palaikyti jos švarą. Pradėsime nuo pašalinių detalių ardymo.

1. Nuimkime variklio apsaugą, ją laiko trys 10 rakto dydžio varžtai. Atsukame juos.



2. Toliau matomas vaizdas. Pas mane situacija tokia jog EGR panaikintas, tai kiek paprastesnis darbas, nors tas darbas lengvesnis tik vienos "ataugos" nuėmimu iš EGR į kolektorių.



3. Toliau darbų eigoje reikia atsukti tris EGR/EGR delete varžtus su šešiakampiu. Atsukę nuimame jį. Jei pas jus EGR stovi, tada dar atsukame "ataugą" kuri eina nuo EGR apačios į išmetimo kolektorių. Žinomą viską kruopščiai išvalome.

EGR:



EGR Delete:



4. Nuėmus matomas vaizdas. Atjunkime oro padavimo plastmasinę žarną, tepalo alsuoklio galima kad netrukdytų ir visas vakuumo šlangeles patraukiame į šoną, kad būtų patogų dirbti.





5. Numaukime turbinos vakuumo šlangelę. Tai pat pašalinkime oro padavimo į turbiną plastmasę, nes bus nepatogu dirbti, ją laiko du varžtai ant 10 galvutės. Atsukus juos prie pat turbinos yra užspaudėjas, jį replių pagalba atfiksuojame ir nuimame nuo turbinos plastmasę.



6. Toliau vaizdas toks. Pas mane nėra EGR tai sandarinta su metalinę plokštelę išmetimo kolektorius. Laikas chemijai.



6.1. Imame mūsų Mr Muscle . Aš pasidaręs, kad būtų patogiau purkšti į vidų šlangelę. Priklijavau tiesiog prie putimo antgalio.
6.2. Kišame ten šlangelę ir leidžiame chemiją į vidų, kuo giliau įkišite šlangelę tuo geriau chemijai patekti prie pat mechanizmo turbinos kur suodžiai.
6.3. Pakankamą kiekį supurškus chemijos paliekame "ėsti" suodžius nuo 20min iki 2h. Vėl gi kuo ilgiau palaikysite tuo geriau.
6.4. Reikalui esant vis papildome vidų purkšdami chemijos, efektui gerinti.
6.5. Grįžus po poros valandų laikas mankštinti turbinos kojelę, taip ir darome. Jei gerai prikepę buvo pasiimame kokį metalinį gelžgalį, ir atsargiai prajudiname kojelę. Aš buvau pasidaręs įpjautą raktą, kad užkišus mankštinti. Man grįžus po poros valandų užteko keletą kartų prajudinti kojelę ir ji grižo į savo vietą, kas seniau būdavo ji nepilnai grįžta aukštyn.
6.6. Viska tiksliai atlikus efektas juntamas akivaizdus, kojelė juda jau judinant vien pirštų pagalba, ko seniau nepavykdavo padaryti. Siūlau dar nepatingėti ir ja pramankštinti gerai.
6.7. Dabar gerai būtų VCDS (VAG-COM) prieiga ištrinti klaidą.
6.8. Žinoma surenkame viska atgal atbuline eiga.
6.9. Ištrynus klaidą, sėdame už vairo ir pravažiuojame agresyvesniu režimų bent keletą kilometrų, laikant apsukas bent ~3000rpm, kad išpūstų lauk visas šiukšles.

P.S. Nežinau kiek toks procesas laiko laikys, bet man padėjo kaip ir visiems dariusiems užsienio forumuose. Manau svarbiausia laiku suteikti turbinai pirmąją pagalbą vos pajutus traukos problemas ir tikėkimės neprireiks lupti turbinos iš jos vietos rimtesniam valymui, kas užims tikrai daugiau laiko.

[ Redaguota Pn, 2014 Rgp 08, 09:27 ]

VAG Broliai Lietuva - Oficialus Klubas
Klubo nuoroda
Į viršų
Tinklalapis
Deftas
Pn, 2013 Rgp 09, 14:48

Užsiregistravęs dalyvis #1656
Prisijungta: Pr, 2010 Sau 25, 00:42
Apskritis: Šiauliai
Pranešimų: 1561
Geras gidas, is kur tas mr muscle as savo kai valytis norejau buvo ebay pirkt specialus tam reikalui, bet deje jo nesiuncia nes ale pavojinga konsistencija, o lietuvoj nera.
Į viršų
magaizeris
Pn, 2013 Rgp 09, 16:37

Užsiregistravęs dalyvis #1948
Prisijungta: Sk, 2010 Rgp 08, 22:57
Apskritis: Panevėžys
Pranešimų: 3553
pirkau iš čia čia.
Dar būtų įdomu padiskutuoti apie turbinos užsiteršimo problemas, dėl ko taip nutinka. Aš žinau kad tiek EGR neveikiantis tiek užsikimšęs katalizatorius yra turbinai negerai. palaksčius staigus gesinimas, ne laiku keičiami tepalai ir pan. Kas dar dėl to atsakingas? Tarkit žodį kas žinot, padėtų nekartoti klaidų.

VAG Broliai Lietuva - Oficialus Klubas
Klubo nuoroda
Į viršų
Tinklalapis
logutis
Pn, 2013 Rgp 30, 13:49

Užsiregistravęs dalyvis #3428
Prisijungta: Sk, 2013 Lie 28, 13:54
Apskritis: Šiauliai
Pranešimų: 113
Klausimelis: jei kisciau slangele ne i apacioje atsukta vamzdi, o i ta vamzdi kur yra 4 nuotraukoje uo virsaus rodyklemis pazymetas vamzdis?

Seat Toledo II 2001m. 1.9 TDI 81kw
Į viršų
magaizeris
Pn, 2013 Rgp 30, 15:08

Užsiregistravęs dalyvis #1948
Prisijungta: Sk, 2010 Rgp 08, 22:57
Apskritis: Panevėžys
Pranešimų: 3553
jei kalbia apie EGR ataugą tą, tai gali kad ir ten, tik nebus taip patogu, svarbu nepaduok į įsiurbimą

VAG Broliai Lietuva - Oficialus Klubas
Klubo nuoroda
Į viršų
Tinklalapis
logutis
Pn, 2013 Rgp 30, 15:20

Užsiregistravęs dalyvis #3428
Prisijungta: Sk, 2013 Lie 28, 13:54
Apskritis: Šiauliai
Pranešimų: 113



i sita turiu omenyje

Seat Toledo II 2001m. 1.9 TDI 81kw
Į viršų
magaizeris
Pn, 2013 Rgp 30, 21:42

Užsiregistravęs dalyvis #1948
Prisijungta: Sk, 2010 Rgp 08, 22:57
Apskritis: Panevėžys
Pranešimų: 3553
gali, ten pat nueina, bet geriau nepatingėk ir dar ji nusuk ir tada

VAG Broliai Lietuva - Oficialus Klubas
Klubo nuoroda
Į viršų
Tinklalapis
logutis
Št, 2013 Rgp 31, 13:45

Užsiregistravęs dalyvis #3428
Prisijungta: Sk, 2013 Lie 28, 13:54
Apskritis: Šiauliai
Pranešimų: 113
Didelis dekui magaizeriui uz pamoka, pabandyta, padaryta ir pavyko, jei laikys sitas lengvas darbelis bent pusmeti bus tikrai super. Patarimas visiems kam yra isvardinti simptomai, nebijokit ir darykit, darbo neperdaugiausiai tik nereikia tingeti Yra vienas variantas tokiems tinginiams kaip as, uztenka nuimti tas slanges kur eina i egr ir kita slange kuri eina i oro filtra, toliau viskas prieinama ir nuimama. Net nereikia egr nusiimineti, puikiai pavyko nuimti ta egr "atauga"

Seat Toledo II 2001m. 1.9 TDI 81kw
Į viršų
magaizeris
Št, 2013 Rgp 31, 21:01

Užsiregistravęs dalyvis #1948
Prisijungta: Sk, 2010 Rgp 08, 22:57
Apskritis: Panevėžys
Pranešimų: 3553
teip, man ir iki šiol dar viskas gerai

VAG Broliai Lietuva - Oficialus Klubas
Klubo nuoroda
Į viršų
Tinklalapis
bycka
Pr, 2013 Rgs 02, 11:30

Užsiregistravęs dalyvis #3446
Prisijungta: Kt, 2013 Rgp 15, 12:02
Apskritis: Vilnius
Pranešimų: 15
O gali but kad dacikas grybauja? Nes ziurejau pas save kojele vaiksto kaip ir viskas ok.
Kolega sake dar prigriebs kazkoki aparata patikrint paty turbinos darbo. Jei ir ten viskas ok, matomai dacike bus beda.

Seat Ibiza GT Tdi 81kw
Į viršų
Eiti į puslapį       >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
skaitliukas