SEAT Klubas: Diskusijos / Pamokos / Seat Leon/Toledo recirkuliacinės sklendės remonto gidas
Naujienos    Forumas    Klubas    Susitikimai    Galerija    Video    Automobiliai    Istorija    Autosalonai    Siuntiniai    Paieska    Kontaktai
     

 

     
Vardas:       
Slaptažodis:
Prisiminti
  

 
 

Šiuo metu naršo:
svečių: 18, narių: 0 ...


Daugiausia: 82 (n: 0, s: 82) - Lie 28 : 10:39
Nariai: 2367. Naujausias: Edvinas212

 

Diskusijos

SEAT Klubas :: Diskusijos :: Garažas :: Pamokos
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
Seat Leon/Toledo recirkuliacinės sklendės remonto gidas
Moderatoriai: Robertuxas, zoomas
Autorius Pranešimas
magaizeris
Kt, 2013 Rgp 08, 14:28

Užsiregistravęs dalyvis #1948
Prisijungta: Sk, 2010 Rgp 08, 22:57
Apskritis: Panevėžys
Pranešimų: 3553
Simptomai: Paprastai klaidą lengvai galima atsekti turint prieigą prie kompiuterio su VCDS (VAG-COM) laidu. Jei įjungus recirkuliacinę sklendę kamščiuose vis dar jaučiamas pašalinis kvapas, tai pirmas signalas jog jūsų sklendė neveikia arba neveikia taip kaip turėtų veikti, žinoma neatmetam galimybės visada jog reikia laiku keisti ir salono filtrą, čia būtų tiesiog kaip priminimas. Dar signalas kad jūsų sklendė genda ar jau yra sugedusi, tai įjungus recirkuliacį režimą, sklendė pradeda klaksėti garsiai, tai lūžusio dantračio viduje gedimas, dėl šio gedimo sklendė gali nefunkcionuoti visai, arba tiesiog darinėtis nepilnai, ko pasekoje tai pat juntamas blogas kvapas iš lauko. Pagrindinis ko ne paprasčiausias būdas, įjungus recirkuliacinį režimą ventiliatorius pučia akivaizdžiai stipriau nei prieš tai išjungus. Žinomas tai pat žiemos metu jums rasoja langai stipriai jei ji užstrigusi.

Remontui reikalingi įrankiai: T25 ir T10 žvaigždutės, plokščias atsuktuvas, tai pat jei naudosite paprastą metodą nekeičiant nauja dalimi, tai super klijai, 6 dydžio raktelis ar galvutė.

Remonto eiga:

1. Pirma ką mums reikia padaryti, tai nuimti su plokščio atsuktuvo pagalba ar tiesiog pirštų galais apsauginį dangtelį, atsargiai nesulaužant. Jis tvirtinasi ant trijų fiksatorių. Priminsiu, kad darbas vyksta keleivio pusėje jei atsirastų dar ir tokių neaiškumų.



2. Matomas vaizdas, reikia atsukti T25 penkis varžtus. Atsukame juos.



3. Atidarius daiktų dėtuvę, liaudiškai tariant bardačioką viršuje matome T25 varžtus, atsukame ir juos.



4. Pažiūrėjus žemiau randamas dar vienas apatinis laikantis T25 varžtas, atsukame ir jį. Sekantis žingsnis tiesiog dėtuvės nuėmimas.



5. Apatinės apdailos nuėmimas su plokščio atsuktuvo pagalba, atsukami du apačioje plastmasiniai laikikliai.



6. Esant reikalui jei trukdo patogumui nuimame apsauginę slenksčio apdailą. Laikosi ant dviejų fiksatorių.



7. Viska nuardžius matome ventiliatorių, nuo čia prasidės kiek rimtesnis darbas.



8. Apačioje ventiliatoriaus yra plastmasė su 2 tvirtinamais varžtais, 6 dydžio. Atsukę juos nuimame apsauginę plastmasę, atjungiame ventiliatoriaus jungtį ir traukdami žemyn nuimame ventiliatoriaus variklį.



9. Dabar jau matome recirkuliacinę sklendę, galime pasibandyti ir pasižiūrėti kaip ji išties veikia. Įjungus recirkuliacinį režimą sklendė turėtų užsidaryti iki galo į viršų. Apačioje galite pamatyti vaizdinę medžiagą kaip ji turi veikti.





10. Dešiniajame kampe matome sklendės reguliavimo varikliuką. Nuėmimas labai paprastas. Apačioje jo yra vienas 6 dydžio varžtelis, jį atsukame. Atsuktuvo pagalba arba net pirštų galais atkabiname baltą fiksatorių nuo juodos spalvos varikliuko kojelės. Patogumui esant atjungiame maitinimo jungtį (fyškę), ar jei patogiau galite tai padaryti ir vėliau. Dabar atsargiai visą varikliuką lenkdami žemyn ištraukiame iš sklendės fiksavimo įvorės.



11. Taip atrodo pats valdiklis jau nuėmus jį. Atsukame varikliuko dangtelio keturis varžtelius su T10 žvaigždute.



12. Atsukus matomas iškarto gedimas, plastmasinis dantratis įskilęs.



12.2. Tad sprendimas labai paprastas arba nuimame dantratuką ir tiesiog suklijuojame jį, arba keičiame visą varikliuką nauju. Kas pasiryžę keisti, dalies kodas: 1J1907511A, varikliukas nėra pigus, o šrotuose didžioji dalis su šiuo gedimu, tai silpnoji vieta. Tačiau ne visada ir kažkiek trukus nebesivaldo sklendė, tiesiog reikia tikrinti nuėmus ventiliatorių, viskas paprastai matosi. Aš pats klijavau ir iki šiol viskas puikiai veikia, nebėra pašalinio garso.

13. Tęsiame darbus pigiausiu variantu, suklijavus dantratuką uždedame atgal ant metalinės ašies, patikriname ar neužsilenkę ir nenulūžę metaliniai kitoje pusėje dantratuko šepetėliai. Reikalui esant išvalome kontaktų vietas. Patartina viduje dantratukus sutepti tam skirtu tepalu prieš surenkant viską, tam reikalui labai gerai yra ricinų aliejus.. taip paprastas medicininis aliejus. Jis efektyviai suteikia dantratukams slydimą. Išbandytas reikalas. Belieka surinkti atgal apsauginį korpusą.

14. Dabar pajungiame maitinimą ir įjungiame degimą. Varikliukas atlieka kalibravimo procesą. Varikliuko kojelei atsistojus į paveikslėlyje parodytą poziciją išjungiame degimą.



15. Toliau paprastu metodu mums reikia įstatyti varikliuką atgal į jo vietą.

a. Užkišus varikliuką vieną ranka į jo buvusia vietą, taikome pagrindinį fiksatorių į įvorę, tuo pat metu su kita ranka keliame sklendę aukštyn ir judinant švelniai taikome į fiksavimo vietą.
b. Vos įstačius teisingai pajausite, kad sklendė nebejuda, jį jau įstatyta į tinkamą vietą.
c. Prikabiname varžteliu varikliuko korpusą, bet ne užveržiame iki galo.
d. Dabar įstatome varikliuko juodą kojelę į viršutinės sklendės baltą fiksatorių.
e. Pajungiame varikliuko maitinimą.
f. Įjungiame degimą, duodama kalibruotis varikliukui ir žiūrime ar tvarkingai vaikšto kojelė.
g. Užveržiame saikingai varikliuko korpuso laikiklį su 6 galvutę. Veržti patariama iki tol kol varikliuko korpusas nebejudą, iš jėgos nereikia. Taip galima sulaužyti korpusą ir pastebėta jog varikliuko kojelei sunkiau vaikščioti labai priveržus.



16. Viską surenkame atbuline eiga. Galime viską išmėginti. Ar sklendę jau valdo tvarkingai galime pažiūrėti aukščiau esančiame vaizdo įraše.

[ Redaguota Pn, 2013 Rgs 20, 18:57 ]

VAG Broliai Lietuva - Oficialus Klubas
Klubo nuoroda
Į viršų
Tinklalapis
Deftas
Kt, 2013 Rgp 08, 15:53

Užsiregistravęs dalyvis #1656
Prisijungta: Pr, 2010 Sau 25, 00:42
Apskritis: Šiauliai
Pranešimų: 1561
Saunus gidas, tik tas rezimas ne ECON vadinasi manau
Į viršų
magaizeris
Kt, 2013 Rgp 08, 20:17

Užsiregistravęs dalyvis #1948
Prisijungta: Sk, 2010 Rgp 08, 22:57
Apskritis: Panevėžys
Pranešimų: 3553
Sutvarkyta

VAG Broliai Lietuva - Oficialus Klubas
Klubo nuoroda
Į viršų
Tinklalapis
Deftas
Kt, 2013 Rgp 08, 23:17

Užsiregistravęs dalyvis #1656
Prisijungta: Pr, 2010 Sau 25, 00:42
Apskritis: Šiauliai
Pranešimų: 1561
Nes ECON kiek pamenu tai yra, rezimas kai isjungta kondyske
Į viršų
Seattoledomk
An, 2015 Grd 08, 08:27
Užsiregistravęs dalyvis #3071
Prisijungta: Pr, 2012 Spa 22, 09:51
Apskritis: Kaunas
Pranešimų: 306
Gal galima būtų nuotraukas iš naujo įkelt? man prisireikė šito remonto
Į viršų
NaVi
Pn, 2016 Sau 22, 09:20

Užsiregistravęs dalyvis #3708
Prisijungta: Pr, 2014 Vas 17, 09:24
Apskritis: Panevėžys
Pranešimų: 53
Čia tik man foto/video nerodo?

iškau keletos dalių: [nuoroda]
Į viršų
Steroidas
Pn, 2016 Sau 22, 17:05
Užsiregistravęs dalyvis #4378
Prisijungta: Sk, 2015 Geg 03, 16:11
Apskritis: Vilnius
Pranešimų: 146
Visiem nerodo, dingo viskas
Į viršų
 

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
skaitliukas