Naujienos    Forumas    Klubas    Susitikimai    Galerija    Video    Automobiliai    Istorija    Autosalonai    Siuntiniai    Paieska    Kontaktai
     

 

     
Vardas:       
Slaptažodis:
Prisiminti
  

 
 

Šiuo metu naršo:
svečių: 9, narių: 1 ...
.Vilmis

Daugiausia: 52 (n: 0, s: 52) - Bal 15 : 21:47
Nariai: 1654. Naujausias: juliavasa5

 

Diskusijos

SEAT Klubas :: Diskusijos :: Garažas :: SEAT Remontas
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
Sunkiai vedasi 1.9 tdi
Eiti į puslapį   <<        >>  
Moderatoriai: Robertuxas, zoomas
Autorius Pranešimas
vasia
Pn, 2011 Spa 14, 11:21
Užsiregistravęs dalyvis #1966
Prisijungta: Tr, 2010 Rgp 25, 16:25
Apskritis: Kaunas
Pranešimų: 144
Prie to pačio, vyrai kur gaut VAG programėlę su laidu?
Į viršų
Vilmis
Pn, 2011 Spa 14, 20:07
Užsiregistravęs dalyvis #1837
Prisijungta: An, 2010 Geg 11, 11:59
Apskritis: Kaunas
Pranešimų: 703
ebay... jei nori pigiau. Lemona, jei nori permokėt. Originalus VCDS (ex VAG-COM) - ross-tech.com (~250 USD)


Seat Ibiza Mk II facelift 2000, 4-durė, 66 kW TDI
Ford Galaxy Mk I 1999, 81 (+ 20?) kW TDI
Į viršų
JustinasN
Št, 2011 Spa 15, 23:47
Užsiregistravęs dalyvis #2413
Prisijungta: Pr, 2011 Geg 30, 20:19
Apskritis: Vilnius
Pranešimų: 8
Sveiki,

Prie tos pačios temos norėjau paklausti protingų žmonių minčių:

- Ar pakaitinimo žvakės turi kaitinti, kai yra įjungtas variklis?

Situacija tokia, kad tikrinant su testeriu, kai įjungtas variklis, pakaitinimo žvakės veikia. Tikrinant su įjungtu degimu, žvakės neveikė (buvo daugiau nei 5'C, tai čia problemos ko gero neturėtų būti). Neseniai pakeičiau 3 žvakes - dvi buvo visai mirusios, kita smarkiai prigesus. Ar pastovus žvakių veikimas gali įtakot žvakių perdegimą?

Jeigu taip neturėtų būti, kaip pas mane, gal galit elektriką VLN parekomenduoti?

Būsiu labai dėkingas už mintis.

Seat Leon 00', 81 kw
Į viršų
Anderis
Št, 2011 Spa 15, 23:57

Užsiregistravęs dalyvis #603
Prisijungta: Tr, 2007 Spa 24, 22:10
Apskritis: Kaunas
Pranešimų: 1088
Vienareiksmiskai neturi kaitinti kai uzkurtas motoras pastoviai. gali kaitinti jei uzkurei pirmiau nei jos spejo issijungti. Beje, pastaba, tokius dalykus ne su testeriu o su kontroline lempute reikia tikrinti
O pastovus kaitinimas ne i nauda 1000 procentu. kur turi kaisti ji esant 5 ir zemiau laipsniu max iki 10 s, o ji kaista pastoviai, kas man nelabai realiai skamba, nebent priburta pas tave magijos elementu su laidais kad uzvedus tik kaitina o degima ijungus nekaitina
Į viršų
Gintaras
Sk, 2011 Spa 16, 01:22

Užsiregistravęs dalyvis #2512
Prisijungta: Sk, 2011 Rgp 28, 14:03
Apskritis: Kaunas
Pranešimų: 264
Vienareiksmiskai, kad gali kaitinti varikliui dirbanti yra "pre glow" ir "pos tglow" ir butent post glow veikia varikliui dirbant ir zvakes dar kitinamos, tai galima pastebeti ijungus salono apsvietima, kai zvakes issijungia salone pasidaro sviesiau, bet prie teigiamos temperaturos tai imanoma tik vienu atveju tada kai ausinimo skyscio daviklis mato gilia ziema uz lango



Į viršų
Gintukaz
Sk, 2011 Spa 16, 19:31

Užsiregistravęs dalyvis #792
Prisijungta: Tr, 2008 Bal 23, 14:14
Apskritis: Marijampolė
Pranešimų: 386
ziema labai patogu atsivest lempute nuo kaitinimo zvakes ir bus viskas aisku
Į viršų
JustinasN
Sk, 2011 Spa 16, 19:50
Užsiregistravęs dalyvis #2413
Prisijungta: Pr, 2011 Geg 30, 20:19
Apskritis: Vilnius
Pranešimų: 8
Bet vienaip ar kitaip, zvakes neturetu veikti "post glow", jeigu lauke virs +5'C?

O jeigu zemiau +5'C, kiek laiko tas "post glow" kaitinimas mazdaug trunka? Turbut priklausomai nuo temperaturos, bet apytiksliai kiek gali trukt (nuo iki)?
Į viršų
nuostolis
Pr, 2011 Spa 17, 09:44

Užsiregistravęs dalyvis #826
Prisijungta: An, 2008 Geg 27, 14:34
Apskritis: Tauragė
Pranešimų: 1536
Šiandien ryte prie -1, pas mane pakaitinimo lemputė skydelyje žiebė maždaug 3 sekundes. Ko gero ir pas tave panašiai turėtų būt

Made in Spain.
Į viršų
tdi
Pr, 2011 Spa 17, 11:06
Užsiregistravęs dalyvis #2014
Prisijungta: An, 2010 Rgs 28, 14:25
Apskritis: -kita-
Pranešimų: 225
siaip klystat vyrai, kai lauke salta tdi kaitina zvakes net uzkurtai masinai!! o tikrinti zvakes geriausia išsukus ir prijungus prie akumuliatoriaus. Turi greit raudona palikt. O kaitina zvakes pries uzkurima kai buna +5 ir maziau.
Į viršų
JustinasN
Pr, 2011 Spa 17, 21:19
Užsiregistravęs dalyvis #2413
Prisijungta: Pr, 2011 Geg 30, 20:19
Apskritis: Vilnius
Pranešimų: 8
Nuvariau pas elektrikus masina ir viska issiaiskinau - pasirodo viskas tvarkoj buvo. Isklaidau visu abejones ir papasakoju esme:

Uzvedus varikli, kaitinimo zvakes veiks praktiskai visada (net ir kai +15 'C, +20 'C ir pan.; galbut prie +30 'C ir neveiktu, bet ir tai nera 100% aisku), nors degimo metu jos isijungia tik kai yra zemiau +5 'C, kaip ir dauguma minejo. Kaitinimo zvakiu veikimo ijungus varikli ("post glow") trukme priklauso nuo esamo variklio temperaturos, kas, be abejo, yra itakota lauko temperaturos bei kada su auto vaziuota. Kaitinimo zvakes gali veikti ijungus varikli iki 10 min, o gali veikti ir tik pvz 15 sec, jei neseniai buvo vaziuota ir variklis siltas (taip man buvo siuo atveju).

Sekmes uzsikuriant ziema!
Į viršų
Eiti į puslapį   <<        >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
skaitliukas