SEAT Klubas: Diskusijos / Diskusijos apie SEAT / Reikalinga pagalba ir info del seat altea 2004
Naujienos    Forumas    Klubas    Susitikimai    Galerija    Video    Automobiliai    Istorija    Autosalonai    Siuntiniai    Paieska    Kontaktai
     

 

     
Vardas:       
Slaptažodis:
Prisiminti
  

 
 

Šiuo metu naršo:
svečių: 3, narių: 0 ...


Daugiausia: 147 (n: 0, s: 147) - Kov 13 : 10:34
Nariai: 2451. Naujausias: simenas

 

Diskusijos

SEAT Klubas :: Diskusijos :: Garažas :: Diskusijos apie SEAT
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
Reikalinga pagalba ir info del seat altea 2004
Moderatoriai: Robertuxas, zoomas
Autorius Pranešimas
Luuu
Kt, 2015 Grd 17, 09:02
Užsiregistravęs dalyvis #4530
Prisijungta: Kt, 2015 Grd 17, 08:51
Apskritis: Vilnius
Pranešimų: 50
Sveiki, ketinu isigyti ALTEA (zinau jog panasiu postu ir komentaru yra, tiesiog man asmeniskai reikia). Tiesiog negaliu apsispresti benzina ar dyzeli. Dyzeli planuociau 2l 103kW, bet girdejau, kad labai problematiskas yra (tepalu aseles atzvilgiu, purkstuku ir tt). Gal galit suteikt visa imanoma info apie si 2l dyzelini varikli (noreciau zinot visas imanomas problemas). Aciu uz info.
Į viršų
Vilmis
Kt, 2015 Grd 17, 10:36
Užsiregistravęs dalyvis #1837
Prisijungta: An, 2010 Geg 11, 11:59
Apskritis: Kaunas
Pranešimų: 852
Su 2.0 TDI pagrindinė problema yra tepalų siurblys ir balansyrus sukanti grandinė. Po panašiai 200 000 km. būna jau susidėvėjusi grandinė (VAG po to perėjo ant krumpliaračių), ir tepalo siurblys sukamas per šešiabriaunę 75 mm nuo antro balansyro. Tvarkyt reikia keičiant į modifikuotą tą daiktą ir tai kainuos. Dar lyg būdavo bėdų su Siemens PD purkštukais, kurie buvo keičiami į Bosch (jei nemažiau su CR). Variantas būtų 1,9 TDI 77kW PD variklis, kuris būt žymiai patikimesnis (nors su BXE irgi gali koks nuotykis nutikt be įspėjimo, bet ten preventatyviai reiktų švaistiklius keist).

Seat Ibiza Mk II facelift 2000, 4-durė, 66 kW TDI
Ford Galaxy Mk I 1999, 81 (+ 20?) kW TDI
Į viršų
Luuu
Kt, 2015 Grd 17, 16:29
Užsiregistravęs dalyvis #4530
Prisijungta: Kt, 2015 Grd 17, 08:51
Apskritis: Vilnius
Pranešimų: 50
Tai kuris variantas patikimesnis ir eksplotacijos kastai mazesni, nes sio metu turiu automobili su 81kW tai jegos kaip ir truksta, yra varianyas tarp volvo v50 ir seat altea, seat labiau traukia aki. TAs 2l TDI su 103kW patrauklesnis vien del galios, tik vat del variklio truputi baidausi jos, reikia pasispresti, nes jei jau perkant masina reikia investuoti papildomai purkstukus ir tepalo filtra klaustukas didesnis palieka. Prevencija ar gedimui uzbegant uz akiu kaip galima tai pasitikrinti ir uzkirs kelia galimoms problemoms? Kaip sakoma reikalinga visa info ir troubleshooting'as. Aciu
Į viršų
Luuu
Kt, 2015 Grd 17, 16:36
Užsiregistravęs dalyvis #4530
Prisijungta: Kt, 2015 Grd 17, 08:51
Apskritis: Vilnius
Pranešimų: 50
Dar tiesa del ratu, siaip kiek zinau eina R17 ar R16, ar imanoma tiap ir ar labai mna ji nukentetu jei susideciau R15?
Į viršų
Vilmis
Kt, 2015 Grd 17, 16:38
Užsiregistravęs dalyvis #1837
Prisijungta: An, 2010 Geg 11, 11:59
Apskritis: Kaunas
Pranešimų: 852
Patikimiau ir pigiau būtų 1.9 TDI. Spėju ta Altea tikrai bus senesnė nei 2009 tai tas 2.0 TDI variklis tikrai turės tą bėda. Problema angliškai : [nuoroda].
Lenkas sprendžia problemą lauko salygomis: [nuoroda]

[ Redaguota Kt, 2015 Grd 17, 16:40 ]

Seat Ibiza Mk II facelift 2000, 4-durė, 66 kW TDI
Ford Galaxy Mk I 1999, 81 (+ 20?) kW TDI
Į viršų
Luuu
Pn, 2015 Grd 18, 14:06
Užsiregistravęs dalyvis #4530
Prisijungta: Kt, 2015 Grd 17, 08:51
Apskritis: Vilnius
Pranešimų: 50
O tiesa kaip vaziuokle? Kokia sankaba paprasta ar plaukiojanti (jei plaukiojantinat nera bedu?) Kaip elektronika? Stabdziai
Į viršų
Vilmis
Pn, 2015 Grd 18, 15:39
Užsiregistravęs dalyvis #1837
Prisijungta: An, 2010 Geg 11, 11:59
Apskritis: Kaunas
Pranešimų: 852
Važiuoklė mcphersson, tad bėdu neturėtų būt. Ne plaukiojanti sankaba, o dviejų masių smagratis. Jis yra pas visus TDI, gal tik pats pirmasis 1,9 TDI 1Z to neturėjo. Aišku senesniems 66kW ir 81kW TDI uždėdavo ir vienos masės, bet naujesniems tą padarius kentės labai pavarų dėžės ir transmisija. Bėdos atsiranda nuo ridos, lenkai rodos normaliai restauruoja. Elektronika VAG - patikima, jei ne skenduolis. O stabdžiai stabdžiais, jei prižiūrėti, tai geri.

Apskritai - jei mašina prižiūrėta, tai ir bus gera. Vienintelė probleminė vieta - 2.0 TDI balansyrų grandinė ir tepalo siurblio jungtis.

Seat Ibiza Mk II facelift 2000, 4-durė, 66 kW TDI
Ford Galaxy Mk I 1999, 81 (+ 20?) kW TDI
Į viršų
stre1e
Tr, 2016 Lap 30, 19:30
Užsiregistravęs dalyvis #4620
Prisijungta: An, 2016 Geg 10, 15:08
Apskritis: Vilnius
Pranešimų: 2
Geriau rinktis dyzelini 1,9 jis tiek ekonomiskesnis tiek patikimesnis arba 2,0 FRini. Turiu 2,0 125kw problemu kolkas nebuvo, bet ekonomijos mieste nerasi.
Į viršų
 

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
skaitliukas