SEAT Klubas: Diskusijos / Pamokos / Ibiza 6L stringančių - lėtai veikiančių valytuvų remontas
Naujienos    Forumas    Klubas    Susitikimai    Galerija    Video    Automobiliai    Istorija    Autosalonai    Siuntiniai    Paieska    Kontaktai
     

 

     
Vardas:       
Slaptažodis:
Prisiminti
  

 
 

Šiuo metu naršo:
svečių: 10, narių: 0 ...


Daugiausia: 82 (n: 0, s: 82) - Lie 28 : 10:39
Nariai: 2366. Naujausias: Htesiesere

 

Diskusijos

SEAT Klubas :: Diskusijos :: Garažas :: Pamokos
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
Ibiza 6L stringančių - lėtai veikiančių valytuvų remontas
Moderatoriai: Robertuxas, zoomas
Autorius Pranešimas
Mant
Tr, 2015 Grd 09, 15:29
Užsiregistravęs dalyvis #4283
Prisijungta: Kt, 2015 Vas 12, 12:39
Apskritis: Šiauliai
Pranešimų: 6
nežinau ar buvo aprašytas valytuvų remontas ar ne, tad parašysiu.
atvėsus orams žmona pradėjo skųstis flegmatiškai veikiančiais valytuvais, lečiausioje padėtyje vos pakildavo, o įjungus didžiausią greitį išvis nebepakildavo. dar kol buvo didesnis pliusas lauke, tai dar jie daugiau mažiau veikdavo.
tad nutarta garaže pačiam pasikrapštyti, pataupant kelis eurus
tiesa foto nutariau daryti tada kai jau viską pradėjau surinkinėti, pačio išardyto mechanizmo foto neturiu.
esmė tokia, kad valytuvo mechanizmo ašelės stipriai oksidavosi tose vietose, kur sukasi pačios kojelės,pažymėta 7-8 nuotraukose. viena ašelė judėjo labai lengvai, o tuo tarpu kitą vos galėjau pajudinti. užkerpėjusią ašį pavyko išimti tik stipriai pakaitinus metalą.
išardžius viską pravaliau su švitriniu popieriumi bei sutepiau vario tepalus, tą padariau ir sveikai ašeliai, vardan to pačio ardymo. vat ir visas remontas jos.
daugiausia laiko užima to nelemto mechanizmo išėjimas, nes reikia pakankamai daug ardyti
aprašysiu pagal foto:

1-3 foto: reikia nusiardyti oro filtro dėžę, nusiimti kompiuterį, kad būtų galima lengvai prieiti prie skardinės pertvaros, užsienio forumuose rašo kad šią pertvarą reikia visą nusiimti, aš apsiėjau su vienos pusės atlasvinimu.











4-6 foto: nuimam valytuvų kojeles, man asmeniškai prireikė nuėmėjo, nes gerai užkerpėję buvo. taip pat reikia nusiimti plasmasę esančią ant stiklo, ją lengviausia būtų nuimtį atsisukus kapotą, bet dar papildomų 2 rankų pagalbą nuėmėm taip, tiesa vieną kampą nulaužėm:D dar sunkiai prieiti norint atjungti "fiškę" jos nesulaužant, nes laidas tokio trumpumo kad variklis mažai laisvės turi.











7-8 foto: nusukam varžtus kur pažymėjau ( 5 foto) , ir skardinę pertvarą patempus link savęs nusiimam valytuvų mechanizmą, jis laikosi 2 varžtais, ir per vidurį ties varikliu yra užmautas ant gumuoto varžto.
visa bėda yra kur paskutinėse foto apibraukta.








na ir toliau laukia remontas aprašytas pradžioje.
ir žinoma visas atbulinis surinkimas.

ps.s varžtų neliko
Į viršų
 

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
skaitliukas