SEAT Klubas: Diskusijos / Jūsų SEAT Blog'as / Seat Leon FR
Naujienos    Forumas    Klubas    Susitikimai    Galerija    Video    Automobiliai    Istorija    Autosalonai    Siuntiniai    Paieska    Kontaktai
     

 

     
Vardas:       
Slaptažodis:
Prisiminti
  

 
 

Šiuo metu naršo:
svečių: 6, narių: 0 ...


Daugiausia: 147 (n: 0, s: 147) - Kov 13 : 10:34
Nariai: 2473. Naujausias: oktavijus

 

Diskusijos

Eiti į puslapį   <<      
Moderatoriai: Robertuxas, zoomas
Autorius Pranešimas
petrolhead
Tr, 2016 Geg 18, 11:51
Užsiregistravęs dalyvis #4443
Prisijungta: Pn, 2015 Lie 31, 11:30
Apskritis: Kaunas
Pranešimų: 24
Na forumas nera geras šaltinis, bet jeigu gaudaisi mašinuose ir prie jų dirbi tai atsirenki kur tiesa, o kur tik išsigalvojimai. O forumą nurodžiau todėl, kad teorija yra viena, o praktika kita tai žmonės kurie jau tai išbandė praktikoje geriau žino.
Toliau tu nepaminėjai prie ko prisikabinai > kur pats paminėjai EGR? Aš supratau, kad komentavai šitą eilutę ( bet pas mane nėra katalizatoriaus ir galinis bakelis neoriginalus tai jau turbina ir taip grečiau įsisukinėja nei originaliai), o dėl EGR aš rašiau, kad (kiek skaičiau turbina greičiau įsisuka nors didelio skirtumo nepajutau) tai aš neteigiau, kad ji įsisuka grečiau.

Ir cituoju jūsų klaidą (nes egr veikia tik laisvomis apsukomis..)
EGR neveikia ant laisvų sūkių....
Apačioje EGR veikimo žemėlapis ir matome, kad EGR išvis pradeda veikt tik apsukom viršijus 800RPM ir nėra tapkė dugnas liaudiškai šnekant.


[ Redaguota Tr, 2016 Geg 18, 13:37 ]
Į viršų
Deftas
Tr, 2016 Geg 18, 23:37

Užsiregistravęs dalyvis #1656
Prisijungta: Pr, 2010 Sau 25, 00:42
Apskritis: Šiauliai
Pranešimų: 1561
Del veikimo mano logine klaida. As nekalbejau del katalizatoriaus. Tai dar karta ta ir paminesiu yra daug youtube explained video, ir elementariai matosi, kad tu gauni prie oro srauto papildomas sudegusias dujas atgal i pirmini degimo procesa, kas suteikia daugiau galios teoriskai, del didesnio oro srauto, bet tai praktikoje abejoju ar juntama, egr ne del to buvo konstruotas.
Į viršų
petrolhead
Kt, 2016 Geg 19, 10:04
Užsiregistravęs dalyvis #4443
Prisijungta: Pn, 2015 Lie 31, 11:30
Apskritis: Kaunas
Pranešimų: 24
Aš pilnai sutinku, kad EGR ne galiai didinti buvo konstruotas ir nesiginčiju kaip jo veikimas įtakoja galutinę variklio galią.
Kad sužinot tiesą čia jau reiktu matuot galią prieš ir po EGR pašalinimo ir tai galutinis rezultatas galiotu tik tam automobiliui, nes vistiek ne pasvisus automobilius vienodi EGR ir veikimo principai.

[ Redaguota Kt, 2016 Geg 19, 10:05 ]
Į viršų
petrolhead
Kt, 2016 Bir 23, 19:20
Užsiregistravęs dalyvis #4443
Prisijungta: Pn, 2015 Lie 31, 11:30
Apskritis: Kaunas
Pranešimų: 24
Atėjo laikas keist sankabą, nes pradėjo buksuot 5 ir 6 pavaromis.
Komplektas jau vietoje

Ir buvo nuvažiuota pažiūrėti kiek dar gyvybės turi variklis, nes po sankabos yra mintis važiuoti remapint.

Rezultatas neblogas tai galima bus tikėtis daugiau hp iš remapo nei standartiškai

[ Redaguota Kt, 2016 Bir 23, 19:26 ]
Į viršų
Rocco_
Sk, 2016 Lie 03, 11:05
Užsiregistravęs dalyvis #4586
Prisijungta: Pr, 2016 Kov 07, 23:43
Apskritis: Marijampolė
Pranešimų: 7
Cia stock arl prisuko 125kw? Ar jau buvo cipuotas pries tai?
Į viršų
petrolhead
Pr, 2016 Lie 04, 09:55
Užsiregistravęs dalyvis #4443
Prisijungta: Pn, 2015 Lie 31, 11:30
Apskritis: Kaunas
Pranešimų: 24
Stock be katalizatoriaus ir su pakeistu galiniu išmetimo bakeliu + dyzelis buvo supiltas su didesniu cetano skaičiumi.

[ Redaguota Pr, 2016 Lie 04, 09:57 ]
Į viršų
Kestutis
Pr, 2016 Lie 04, 19:44
Užsiregistravęs dalyvis #3273
Prisijungta: Št, 2013 Kov 23, 16:45
Apskritis: Panevėžys
Pranešimų: 47
kad po chipavimo gaunas gal 135kw tai netikiu kad cia tokie skaiciai nk neprogramavus
Į viršų
petrolhead
Pr, 2016 Lie 04, 23:35
Užsiregistravęs dalyvis #4443
Prisijungta: Pn, 2015 Lie 31, 11:30
Apskritis: Kaunas
Pranešimų: 24
Žiūriu per remapus žmonės pamiršo kaip seniau buvo didinamas galingumas

Aš jau buvau įkėles nuorodą kur parodo kaip lengvai padaro 117-118kw iš stock mašinos ir po to remapina iki 145kw, nes galutinis rezultatas priklauso nuo (ant kiek gyvas variklis, antkiek agresyvus remapas, ir ar kažkas modifikuota)

Čia tik jau kaip standartas gavesis 135kw pilnai nuo A iki Z stock mašinai (maksimalus, saugus remapas), nes žmonės nori kuo daugiau su remapu gaut, o tie kurie remapina apsidraužia, kad išvažiavus klientas nesubirėtu ir uždėjo kartelę 135kw, nors žiūriu dauguma vistiek remapina 135kw ir 400-410Nm kai galėtu prisukt Nm iki 380Nm Max tai po to neverktu žmonės, kad originalios sankabos nebelaiko po kelių mėnesių, nes jos tik 400Nm paskaičiuotos max.

Kai remapinsiu bus įkeltas kitas grafikas (Tikslas 190Hp - 380Nm). Tik kol nauja sankaba neskubėsiu ir duosiu jai prisidirbt tai gal vasaros pabaigoje ar kitos pradžioje bus rezultatas.



[ Redaguota Pr, 2016 Lie 04, 23:37 ]
Į viršų
Fogman
An, 2016 Lie 05, 20:07
Užsiregistravęs dalyvis #1991
Prisijungta: Sk, 2010 Rgs 12, 21:01
Apskritis: -kita-
Pranešimų: 1052

Kestutis rašė ...

kad po chipavimo gaunas gal 135kw tai netikiu kad cia tokie skaiciai nk neprogramavus

visi stendai palenkti i pliusa,kad klientas but patenkintas
Į viršų
petrolhead
An, 2016 Lie 05, 21:37
Užsiregistravęs dalyvis #4443
Prisijungta: Pn, 2015 Lie 31, 11:30
Apskritis: Kaunas
Pranešimų: 24
Fogman prie stendų dirbi?
Į viršų
Eiti į puslapį   <<       

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
skaitliukas