Prisijungta: Pn, 2015 Lie 31, 11:30 Apskritis: Kaunas Pranešimų: 24
Na forumas nera geras šaltinis, bet jeigu gaudaisi mašinuose ir prie jų dirbi tai atsirenki kur tiesa, o kur tik išsigalvojimai. O forumą nurodžiau todėl, kad teorija yra viena, o praktika kita tai žmonės kurie jau tai išbandė praktikoje geriau žino. Toliau tu nepaminėjai prie ko prisikabinai > kur pats paminėjai EGR? Aš supratau, kad komentavai šitą eilutę ( bet pas mane nėra katalizatoriaus ir galinis bakelis neoriginalus tai jau turbina ir taip grečiau įsisukinėja nei originaliai), o dėl EGR aš rašiau, kad (kiek skaičiau turbina greičiau įsisuka nors didelio skirtumo nepajutau) tai aš neteigiau, kad ji įsisuka grečiau.
Ir cituoju jūsų klaidą (nes egr veikia tik laisvomis apsukomis..) EGR neveikia ant laisvų sūkių.... Apačioje EGR veikimo žemėlapis ir matome, kad EGR išvis pradeda veikt tik apsukom viršijus 800RPM ir nėra tapkė dugnas liaudiškai šnekant.
Prisijungta: Pr, 2010 Sau 25, 00:42 Apskritis: Šiauliai Pranešimų: 1561
Del veikimo mano logine klaida. As nekalbejau del katalizatoriaus. Tai dar karta ta ir paminesiu yra daug youtube explained video, ir elementariai matosi, kad tu gauni prie oro srauto papildomas sudegusias dujas atgal i pirmini degimo procesa, kas suteikia daugiau galios teoriskai, del didesnio oro srauto, bet tai praktikoje abejoju ar juntama, egr ne del to buvo konstruotas.
Prisijungta: Pn, 2015 Lie 31, 11:30 Apskritis: Kaunas Pranešimų: 24
Aš pilnai sutinku, kad EGR ne galiai didinti buvo konstruotas ir nesiginčiju kaip jo veikimas įtakoja galutinę variklio galią. Kad sužinot tiesą čia jau reiktu matuot galią prieš ir po EGR pašalinimo ir tai galutinis rezultatas galiotu tik tam automobiliui, nes vistiek ne pasvisus automobilius vienodi EGR ir veikimo principai.
Prisijungta: Pn, 2015 Lie 31, 11:30 Apskritis: Kaunas Pranešimų: 24
Atėjo laikas keist sankabą, nes pradėjo buksuot 5 ir 6 pavaromis. Komplektas jau vietoje Ir buvo nuvažiuota pažiūrėti kiek dar gyvybės turi variklis, nes po sankabos yra mintis važiuoti remapint. Rezultatas neblogas tai galima bus tikėtis daugiau hp iš remapo nei standartiškai
Prisijungta: Pn, 2015 Lie 31, 11:30 Apskritis: Kaunas Pranešimų: 24
Žiūriu per remapus žmonės pamiršo kaip seniau buvo didinamas galingumas
Aš jau buvau įkėles nuorodą kur parodo kaip lengvai padaro 117-118kw iš stock mašinos ir po to remapina iki 145kw, nes galutinis rezultatas priklauso nuo (ant kiek gyvas variklis, antkiek agresyvus remapas, ir ar kažkas modifikuota)
Čia tik jau kaip standartas gavesis 135kw pilnai nuo A iki Z stock mašinai (maksimalus, saugus remapas), nes žmonės nori kuo daugiau su remapu gaut, o tie kurie remapina apsidraužia, kad išvažiavus klientas nesubirėtu ir uždėjo kartelę 135kw, nors žiūriu dauguma vistiek remapina 135kw ir 400-410Nm kai galėtu prisukt Nm iki 380Nm Max tai po to neverktu žmonės, kad originalios sankabos nebelaiko po kelių mėnesių, nes jos tik 400Nm paskaičiuotos max.
Kai remapinsiu bus įkeltas kitas grafikas (Tikslas 190Hp - 380Nm). Tik kol nauja sankaba neskubėsiu ir duosiu jai prisidirbt tai gal vasaros pabaigoje ar kitos pradžioje bus rezultatas.