noriu pristatyti Jums savo Seat Leon mini- projekta. Si automobili isigijau pries metus is pedanto seimininko tobulos bukles, myleta ir priziureta (su sluotele po kiekvieno vaziavimo valydavo kilimelius ir net vairo neliesdavo prakaituotomis rankomis). Niekada negalvojau, kad pasuksiu tokiu keliu, vis gi, ieskojau Golf 5 GTi, taciau pamacius toki grozi nekilo klausimu nei man, nei mano draugei, nei broliui.
Trumpa informacija: Modelis : 1P Variklis 2.0 T FSI / BWA / 136/185Ag Pagaminimo metai: 2006 Rida: 120 000Km. Ypatumai: BTCC (Aero) Body kit'as, Remus galinis ismetimo bakelis
Istorija: Po pirkimo planai buvo labai aiskus ir konkretus - 1. Zeminti 2.Deti ratus 3. Performance. Pirmieji du planai ivyko gan greitai. Pradziai sudejau Eibach Pro Street Coilovers, taciau buvo / yra defektuoti ir teko juos keisti i naujus AP (KW=Eibach= ST= Weitec= AP). Na pripazinsiu nenusileido kiek tikejausi, taciau cia dar bus patobulinta. Ratai pradzioje buvo nusiziureti 3SDM 0.01 , bet taip gavos , kad jie neturi dokumentu ir pasirinkau Enkei Izumo R18 x 8.5J. Padangos Archilles 215/40 (Niekam nerokomenduociau). Iki to laiko viskas sekesi labai gerai, bet kaip sakoma - "Karma is a b*tch". Vakare sulaukiau skambuncio, kad draugai padare nedidele avarija ir prase pagalbos. Sedau i Seat'a, uzpuciau bar'a ir ... pasipainiojo bembis po ratais. Pasekmes - priekinio buferio groteles issilakste 20m spinduliu, luzo iki puses buferis ir prieskrukis pasidave zalai. Na draudimo dar neturejau tokiam atvejui , teko paciam tvarkytis. Tiesiai is Seatu gimtines uzsakiau groteles. Suklijavau stiklo audiniu buferi (vis gi naujas OEM kainuoja 1665Eurus) ir Voulia! Kaip naujas! Beeeveik.. liko spakliuoti luzi ir dazyti.
Planas Nr. 3! Zinoma - performance. Uzisakiau HG Motorsport HFi V2 paemima nuo turbinos. Pipercross filtras plius anglies pluostas.Garsas labai ok, trauka kazkiek pagerejo , bet daugiausiai Ag pridejo lipdukai
Zinoma imontavau Boost davikli, pasikeiciau radija, uzsidejau patogesni bumbula ir toliau kaupiau dalis artejantiems patobulinimams. Ju dar tikrai neatskleisiu Taip bus visiem idomiau.
Artimieji planai. Pataisysi T FSI silpnas vietas , pagerindi isvaizda ir zinoma pasiekti norima Ag skaiciu Dekoju uz sugaista laika ir iki greito!
P.S.: Niekada negalvojau, kad kursiu Leon'ui bloga todel nera darbu nuotrauku
Lipdukai kaip visada, skonio reikalas. Plius masina sidabrine ir kazkaip reikia issiskirti is aplinkos, todel teko imtis drastisku priemoniu. Norimas Ag skaicius siuo metu yra 230Ag ir ~400nM. Kitiem metam planuojam perlipti 320+.
Dekui uz grazius zodzius Patobulinimai jau pakeliui ir greitu metu papildysiu tema. Deja, su dropu yra problemu. 1K VAG grupei reikia arba spec. coilover'iu arba pagal uzsakyma daryti priekines spyruokles. Kitiem metam gali buti, kad naudosiu R19 ratus, todel dar neskubu spresti sio klausimo.
Stai ir atkeliavo dar vienas patobulinimas i mano garaza kuri verta aprasyti.
Ir kas gi naujo ? Padangos! Pries tai turejau Archilles, kuriomis labai nusivyliau. Ne tik todel, kad buvo labai prastas sukibimas su danga , bet ir del keliamo triuksmo, keliamu vibraciju ir kietos gumos. Isigijau Vredestein Ultrac Cento ir esu jomis labai patenkintas ir rekomenduociau kiekvienam. Sukibimas pasakiskas, jokiu praslystanciu ratu ir jokio nuolatinio uzimo.
Tuo dar nesibaige atnaujinimai! Ideta nauja ismetimo sistema nuo Downpipe'o. Miltek Non-resonated 70mm. Kadangi svarbiausia Vokietijoje yra popieriai/ TUV todel buvo pasirinkta vienos puses konfiguracija. Maloniai nustebintas likau, kad ismetimas ne ka garsesnis nei buvo. Truputi duslesnis, taciau jegos atzvilgiu pagerejimas zymus.
Zinoma liko susirasti tinkama diffuser ir nusipirkti downpipe'a su 200' katalizatorium. Taciau siandien pazaidziau su Torque Pro programele ir pagal jos apskaiciavimus variklis isvysto ~205.5 Ag i ratus. Zinoma, matavimai yra vaikiski ir tikro stendo neatstoja, bet tai tik leidzia manyti, kad variklis gali jau buti cipuotas. Manau del to taip, nes automagistraleje pavyko isvysti maksimalu greiti t.y. 250km/h ~ 260 km/h nors ribotuvas ir turejo suveikti ties 229km/h. Prie to pacio, pagal mechaninio slegio davikli, overboost rezimu, turbina ipucia 1.4Bar.
Ir prie to pacio turiu video medziagos. Isibegejimas iki ~150km/h. Filmavimo metu padangos buvo Archilles ir be oro paemimo ir kitu modifikaciju. Manau siuo metu laika 0-100 (pagal video 6.66s.) pagerinciau iki -0.2/ -0.3s.
Ir zinoma galbut kam nors bus idomu, kaip pasikeite garsas OEM paemimas Vs. HG Motorsport. Youtube nuoroda. [nuoroda]
Toliau planai aiskus: Downpipe + programa, diffuser , IC ir galbut nauju lopsiu dejimas P.S.: Artimiausiu metu bus atliktas testas 100-200Km/H nustatyti laikui, tad sekite toliau tema.