Prisijungta: Sk, 2011 Sau 09, 15:28 Apskritis: Vilnius Pranešimų: 247
Daugiau nei 1,5 metų be SEAT automobilio markės vairo prabuvau. Ilgai masčiau, ką pirkt, bet geras pirmas įspūdis neleido pamiršt SEAT'o, todėl lengva ranka rinkausi kitą. Šį kartą šiek tiek didesnis ir galingesnis modelis - SEAT Leon top sport. Nieko ypatingo 2003 gamybos metų, standartinė komplektacija. Atvežta iš Olandijos. Kas papirko, tai kone pilna serviso istorija (paskutinių 30 tūkst. km tik trūksta). Minusai: sankaba į pabaigą, keletas kėbulo defektų, kažkoks plastmasės bildėjimas po kapotu kol sušyla variklis ir žiauriai nervuojantis surūdijęs, pakritęs duslintuvo bakelis/ antgalis. Pliusai: tvarkingas standartinis Leon'as Ateitis planai: R18 ratukai (guli jau rūsyje), skodos galinis valytuvas (DONE), šiek tiek arčiau žemės numest, cupra lipas, tiesus išmetimas (coming soon), padidinti galią iki 200 AG ir kt. Kelios foto, kad nebūtų sausas postas
Prisijungta: Sk, 2011 Sau 09, 15:28 Apskritis: Vilnius Pranešimų: 247
Plastmase dengia visą gumą. Nuo ašies iki galo beveik vienodo pločio. Bent man daugiau tvarkos priduoda. Pasigirsiu kokie darbai buvo padaryti: 1. Tiesus išmetimas neskaitant galinio org. bakelio (pasirodo duslintuvas laikėsi ant vieno laikiklio, todėl buvo pašalinis garsas ir šiaip palei žemę kabojo); 2. Papjaustytas galinis išmetimo bakelis atsikratyta surūdijusių antgaliu uždėti nauji, bet manau ateityje keisis, nes šiek tiek per mažo skersmens nupirkau ; 3. Vasariniai ratai tvarkosi pas suspension.lt vyrukus, bus pergręžtos skylės, kad tiktų 4x108 ->5x100; 4. Šią savaitę turėtų atkeliauti Cupra R lipas. Kai bus su ratais padarysiu foto, nes išorės pasikeitimai minimalūs
Prisijungta: Sk, 2011 Sau 09, 15:28 Apskritis: Vilnius Pranešimų: 247
Ne viskas klostosi taip lengvai ir gražiai kaip norisi. Šią savaitę pastebėtas tepalo kapsėjiams iš po variklio skyriaus. Nuvežus pas Insane Chip tuning komandą išsiaiškinta, kad yra trūkus turbinos "abratkės" šlangutė. Prie to pačio pakeista ir vožtuvų dangtelio tarpinė. Problem solved - važiuojam toliau Gavus ratus nepavyko jų prisukti, nes skylės išgręžtos buvo 12 mm, kai reikėjo 14 mm. Pasiplatinau pats dar tą pačią dieną, kad tik greičiau užsidėt. Laimės pilnos kelnės dedu ant mašinos diskus, prisuku ir vienas diskas sutrūkinėja. FukC!... Pats kaltas, nes centravimo žiedai buvo sunumeruoti, o aš bet kokį uždėjau ir išspaudė centrinės skylės kantelį. Tikiuosi per ateinančią savaitę susitvarkysiu. Nežiūrint į nesėkmingus įvykius investuojama į auto toliau. Gautas Cupra R lipas, tai pat kitą savaitę turi atkeliauti FK coilai. Laukiu nesulaukiu, kada viską susidėsiu. Kelios foto pirkinių ir beabejo pirkinių būsimo savininko P.s. šioj foto matosi atnaujintas galinis bakelis To be continued...
Prisijungta: Sk, 2011 Sau 09, 15:28 Apskritis: Vilnius Pranešimų: 247
Ačiū Nu ką kiek žinau ir pas Gorbačiovą ne per seniausiai buvo atkeliavęs kurjeris su tokiom pat dovanom. Per savaitgalį planuoju viską susimest: ratai, coilai ir lipas. Žiūrėsiu kaip seksis.
Prisijungta: Sk, 2011 Sau 09, 15:28 Apskritis: Vilnius Pranešimų: 247
Lipa pirkau Autojutoj. Mokėjau berods 30 Eur su centais. Savaitgalį susidėjau coilus, nebuvo laiko pareguliuot, todėl dabar kaip volga, galas guli pilnai nuleistas priekis dar turi dar 2-3 cm pakrist, negana to uždėjus ratus jie brūžinosi į coilo sriegį. Sekančia dieną nupirkau 16 mm rastafkes problema kaip ir išsisprendė, bet nukentėjo išvaizda. Tikiuosi birželį pavyks nusipirkt ir į galą poros cm rastafkes, tada turėtų pagerėti vaizdas. Viskas juda lėtai ir su staigmenom, bet rankų nenuleidžiu siekiu įgyvendint tai ką susplanavęs. Pora foto